2010-03-22

Viktorijos biskvitinis pyragas

Ši savaitė startavo puikiai. Tai įtakojo geras oras, nes geras oras = gera nuotaika. Dienos ilgėja, vis daugiau laiko norisi praleisti lauke, o ne namie. Gaila tik kad mano šuo sunkiai serga, ir aš negaliu išeiti su juo pasiblaškyti po atgimstančią gamtą... Bet aš optimistiškai nusiteikus ir tikiuosi, kad viskas bus gerai:)
O dabar apie šį nuostabų pyragą. Pristatau jums: Viktorijos biskvitinis pyragas, kurį pamilau po pirmo kąsnio. Šį pyragą dažnai matydavau parduotuvėse Didžiojoje Britanijoje. Ten jis mėgstamas, gerbiamas ir jo galima rasti visur. Lietuvoje neteko aptikti šio gardumyno. Beje, nepaisant to, kad man šis pyragas daugybę kartų buvo ranka pasiekiamas, aš jo taip ir neparagavau iki to momento kol pati neišsikepiau. Dabar žinau: kai vėl nuvyksiu į UK pirmas mano pirkinys bus "Victoria Sponge Cake". Nekantrauju kada galėsiu sulyginti saviškį su originaliuoju anglišku variantu.:)

Reikės:

175 g. sviesto
175 g. cukraus pudros
175 g. miltų
3 kiaušiniai
½ arb. š. kepimo miltelių
8 valg. š. braškių uogienės
150 ml. plakamosios grietinėlės


Gaminimo eiga:


Visi ingredientai turi būti kambario temperatūros.
Sviestą supjaustome kubeliais ir išplakame su cukraus pudra iki kreminės konsistencijos.
Po vieną, maišant įmušti kiaušinius.
Maišant pilti miltus sumaišytus su kepimo milteliais.
Masę supilti į kepimo formą, išteptą riebalais.
Kepti 200oC temp. apie 30-40 min, arba kol įkišus į biskvitą peilį jis bus sausas.
Iškepusį biskvitą palikti atvėsti.
Išimti iš kepimo formos ir perpjauti biskvitą per pusę.
Išplakti grietinėlę.
Ant apatinės torto dalies dėti braškių uogienę, ant uogienės plaktą grietinėlę.
Užvošti viršutinę dalį.
Apibarstyti cukraus pudra.


Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą