2010-03-13

Orkaitėje keptas blynas

Na ir rytelis šiandien... Kai atsibudau snigo, dabar lašnoja nuo stogų... Su drauge susitariau eiti pasivaikščioti po parką, todėl nusprendžiau gerai prisikirsti ir nusiteikiau gerai praleisti dieną.
O, pusryčiai, pusryčiai - kas gali būti nuostabiau? Man - niekas! Rytas man pas nuostabiausias paros metas, o ypatingai tada kai saulės spindulys pabučiuoja man skruostą (niekad nenuleidžiu žaliuzių) ir aš suprantu, kad šiandien šeštadienis, pavasaris ir tai dar viena nauja diena mano gyvenime...
Šiandien pradžiuginau save vienu labai puikiu patiekalu, kurį jau buvau kažkada išbandžiusi ir kuris mane sužavėjo savo paprastumu. Tai vokiškas (gal pasirodys keista, bet mane tiesiog varo iš proto viskas kas vokiška) orkaitėje keptas blynas. Jį paruošti yra ne ką sunkiau nei išsivirti kiaušinį, tačiau koooks jis skanus!!! O ypatingai su grietine ir uogiene, ar kuo tik norite...

Reikės:

½ stiklinės miltų
½ arb. š. kepimo miltelių
3 gerai išplakti kiaušiniai
½ stiklinės pieno
2 valg. š. išlydyto sviesto
žiupsnelis druskos
cukraus pudros apibarstymui


Gaminimo eiga:

Įjungti orkaitę, 200oC temp.
Į kiaušinius supilti persijotus miltus su kepimo milteliais ir gerai išmaišyti. Įdėti druskos, įpilti pieno ir sviesto ir vėlo gerai išmaišyti.
Masę supilti į didele kepimo formą (nes ji laaabai pūsis) ir pašauti į orkaitę 20-imčiai minučių.
Išėmus apibarstyti cukraus pudra.


Skanaus!

5 komentarai:

  1. Pusryčiai - svarbiausias dienos valgis! To paties principo ir aš laikausi :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oj, kaip skaniai tavo blynas atrodo! Aš šiand irgi pusryčiams planavau orkaitėje keptą blyną, bet gavosi tik vakarienei :)) Bet ir tai, matyt, receptas ne koks - visai neskaniai išėjo :(
    Kai kitą kartą vėl nusiteiksiu šiam eksperimentui, bandysiu tavo receptuką! :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū;) Jis ne tik atrodo, bet ir yra skanus:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. o blynas lengvai išsiėmė iš formos?

    AtsakytiPanaikinti
  5. na taip. nebuvo prilipęs:)

    AtsakytiPanaikinti