2010-03-21

Baltos duonos apkepas

Jau trečias įrašas mano bloge pusryčių tema... Atrodytų lyg aš vien pusryčiais gyva... Ištikrųjų tai ne. Tiesiog mano pietūs yra vėlyvi ir dažniausiai ne pačios gaminti. Prisižadėjau sau, kad kai turėsiu laiko (na gerai, kai turėsiu noro) būtinai pradėsiu talpinti ir kitokio tipo receptus, nes nenoriu jų įžeisti.:) Turbūt paskutiniai mano žaidimai su nesalžiu ir necukruotu maistu buvo vasarą. Daug teko išbandyti. Tik gaila, kad tada dar blog'o nekūriau...
O penktadienį... uoj atsiprašau šeštadienį... (Tos sumaišytos ne/darbo dienos!) Pradžiuginau save puikiuoju baltos duonos apkepu. Jo sąnaudos tikrai nedidelės. Puikiai tiks truputį pastovėjęs batonas. Man jis patinka, nes galima valgyti ir karštą ir šaltą, todėl valgiau jį dvejus pusryčius. Beje aš viską padarau iš vakaro ir palieku šaldytuve, o ryte įmetu į įkaitintą orkaitę ir kol susiruošiu, nuostabių pusryčių kvapas pasklindęs po visus namus kviečia mane prie stalo.:)

Reikės:

3 kiaušinių
250 g. baltos duonos (batono)
½ arb. š. malto muskato
½ arb. š. cinamono
½ puodelio razinų (jei jūsų skonio receptoriai jas toleruoja:)
¾ puodelio cukraus
2 puodeliai pieno

Gaminimo eiga:


Kiaušinius paplakame ir į juos supilame pieną.
Sudedame muskatą, cinamoną, cukrų.
Gerai viską išplakame ir suberiame razinas.
Kepimo indą ištepame sviestu ir jame glaustai sudėliojame batoną.
Užpilame batoną pieno plakiniu.
Paliekame pastovėti apie 30 min. (kaip minėjau, aš, palieku stovėti per naktį, jeigu noriu mėgautis karštais pusryčiais ryte)
Prieš dedant į orkaitę paspaudžiame duoną, kad ji būtų apsemta.
Kepti 150oC temp apie 45 min.


Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą