2009-11-22

Makaronų - kalafiorų - sūrio apkepas pagal Džeimį

Atrodo neseniai maniau, kad man nuvažiuos stogas, bet kas galėjo patikėti, kad mokykloj paskelbs karantiną..?;) Žinoma baisu, kad tokie gripai siaučia, bet kai aš kasryt po šaltu dušu lendu tai tikiuosi, kad manęs nesugriebs (tfu, tfu, tfu). Kaip man reikėjo atostogų!!! O šiandien dar tokia graži diena: saulutė šviečia, šildo. Vakar buvau susitikus su drauge, todėl nepažiūrėjau Džeimio Oliverio laidos, bet sekmadienio rytais ją kartoja ir aš mėgaujuosi jo atsidavimu, šmaikštumu ir be abejo nuostabiais kulinariniais gabumais. Po laidos skubu į turgų pirkti žiedinį kopūstą ir kepu apkepą iš knygos "Jamie's ministry of food".
Recepto šeimininkas:

Reikia:
0,5 žiedinio kopūsto
200 g. Čederio sūrio(naudojau fermentinį sūrį)
100 g. Parmesano
puokštelė petražolių
jūros druskos
pipirų
400 g. makaronų
200 g. creme fraiche (labai panašu į riebią grietinę)

Gaminimo eiga:
Nuimti kopūsto lapus, pašalinti kotą ir susmulkinti mažais gabaliukais.
Sutarkuoti sūrius.
Makaronus ir kalafiorą sudėti į verdantį, pasūdytą vandenį ir virti kol išvirs makaronai.
Išlydyti sūrį dubenyje, įdėtame į verdantį puodą su vandeniu.
Į sūrį sudėti creme fraiche (grietinę), petražoles, pipirus ir pasūdyti.
Nukošti makaronus - kalafiorus ir sumaišyti su sūriu.
Sudėti į kepimo formą ir kepti orkaitėje, įdėjus formą į indą su vandeniu (aš tiesiog ant skardos vandens pripilu).
Kepti 15-20min. arba kol viršus paskrus 180ºC temp. Man tai apkepam idealiausia programa kai įjungtas ir grilis ir vėjelis;)

Labai skanu! Suvalgiau porą gabaliukų ir daugiau nebelendą, nes labai sotu (sūrio bruožas);D

Skanaus!

2 komentarai: