2010-05-02

Žaliai balta želė su ledais

Galbūt jau teko pastebėti, kad mano blogas žaliai baltas. Tai nėra atsitiktinumas. Tiesiog mano gyvenimas yra žaliai baltas, mano futbolo komanda yra žaliai balta ir net mano kambarys yra žaliai baltas. Aš pamišusi dėl visko kas žalia, o dar labiau, dėl visko kas žaliai balta... Taip jau yra, bet aš tuo džiaugiuosi. :) Taigi, kai sužinojau jog ,52 savaitėse‘ gaminami žali patiekalai nusprendžiau būtinai sudalyvauti. Šįkart pagaminau žalią želė su ledais, kurios idėją aptikau viename bloge. Tai puikus, greitas ir lengvas desertas, kuris patiks visiems „Žalgirio“ aistruoliams, ir nebūtinai... :D Kas ragavo – gyrė. Melo detektoriaus neturiu, tad gal iš mandagumo, tačiau man pačiai labai patiko. Tik žalia spalva ne itin intensyvi, gal pasirinkau netinkamą želė. Todėl jei gaminsite, patariu naudoti geriausią želė.

25x17 dydžio formai
Reikės:


3 pakelių (po 80 g.) žalios želė
750 ml. verdančio vandens
500 g. ledų


Gaminimo eiga:

Želė miltelius suberiame į indą ir užpilame verdančiu vandeniu.
Gerai išmaišome ir sudedame ledus.
Paliekame 10 minučių, arba kol ledai ištirps ir masė atvės.
Dedame į šaldytuvą.
Stingdinti ~12 val.

Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą