2010-05-21

Affogato al Caffe

Ar jums būna kartais taip, kad kažkuo taip susižavite, kad negalite nustoti apie tai kalbėti, galvoti, klausytis. Man būna. Beje, manau kad tai labai geras bruožas. Ypatingai kai du žmonės susižavi vienu dalyku ir gali apie tai kalbėtis, kalbėtis, kalbėtis... Ta būsena gali pakylėti iki dangaus, tik ne visi žmonės tai supranta. Mane dažniausiai taip pakeri žmonės, tautos, maistas.
Šiandien mane pakerėjo kava. Žinoma, kiekvieną rytą mane pakeri kava, skrudinta duona ir dušas. Rytais aš galėčiau odes kurti vandeniui, skrudintuvei ir kavamedžiams. :) Tačiau dabar ne apie tai. Dabar, apie visų kavų karalienę, apie mano išsvajotą, išbandytą ir pakylėjusią iki dangaus, apie Affogato al Caffe. Trūksta žodžių šiam gėrimui nupasakoti. Paskęsti jos švelnioje, vėsioje ledų putoje, lyžtelti tirpstantį šokoladą, gurkštelti saldžios kavos, tai - ne nuodėmė, nes to nepadaryti neįmanoma. Bet kam visi šie svaičiojimai. Geriau kuo greičiau lysti į šaldiklį ir ieškoti ledų, šiai kavų karalienei.

1 puodeliui
Reikės:

1 kaušelio vanilinių ledų
1 mažo puodelio stiprios espresso kavos (be tirščių)
šokolado, saldainių, papuošimų (nebūtinai, bet su kava laaabai skanu pasmaližiauti)


Gaminimo eiga:

Pagaminame kavą.
Į indą iš kurio gersime kavą, dedame ledus.
Užpilame kava.


P.S. Visus ingredientus galime koreguoti pagal skonį.

Skanaus!

1 komentaras:

  1. Wonderful goods from you, man. I have understand your stuff previous to
    and you're just extremely fantastic. I really like what you have acquired here, certainly like what you're stating and the way in which you say it.
    You make it entertaining and you still care for
    to keep it smart. I can't wait to read much more from you. This is actually a wonderful site.

    Look into my web-site :: Mikel Ian

    AtsakytiPanaikinti